Smirri
Legacy Member
ik heb de topic gelezen over formateren maar ik heb zelf enkele onbeantwoorde vragen .
betreft: siemens amilo d serie
mobile pentium 4 3Ghz,512 mb ram,60 gig harde schijf;15 inch monitor;en een ati M9+C chip met 64 mb voor de video.
1:mijn pc had windows xp home geinstalleerd staan bij aankoop,moest zelf enkel een procedure doorlopen om hem aan de praat te krijgen;er staan ondertussen al veel updates op.Maar ik heb enkel een recovery disc.
kheb via de cd proberen instaleren,maar hij wou niet omdat er een recentere versie van windows op staat.Ook formateren via rechtsklik en dan formateren optie lukt niet omdat de schijf in gebruik is...
andere manieren?En zal ik via die andere manieren mijn windows versie die ik legaal verkregen heb en die enkel op mijn schijf staat niet verliezen;want er is een deel van mijn harde schijf precies al ingepalmd door die windows.
al de rest betrouw ik nogal op,kwil gewoon de fabrieksinstellingen terugzetten ,patches enzo liggen hier allemaal nog,
kan er iemand mij helpen;of heeft dezelfde pc en heeft dit al meegemaakt.
betreft: siemens amilo d serie
mobile pentium 4 3Ghz,512 mb ram,60 gig harde schijf;15 inch monitor;en een ati M9+C chip met 64 mb voor de video.
1:mijn pc had windows xp home geinstalleerd staan bij aankoop,moest zelf enkel een procedure doorlopen om hem aan de praat te krijgen;er staan ondertussen al veel updates op.Maar ik heb enkel een recovery disc.
kheb via de cd proberen instaleren,maar hij wou niet omdat er een recentere versie van windows op staat.Ook formateren via rechtsklik en dan formateren optie lukt niet omdat de schijf in gebruik is...
andere manieren?En zal ik via die andere manieren mijn windows versie die ik legaal verkregen heb en die enkel op mijn schijf staat niet verliezen;want er is een deel van mijn harde schijf precies al ingepalmd door die windows.
al de rest betrouw ik nogal op,kwil gewoon de fabrieksinstellingen terugzetten ,patches enzo liggen hier allemaal nog,
kan er iemand mij helpen;of heeft dezelfde pc en heeft dit al meegemaakt.