Dubbelpunt
Legacy Member
Eerst heb ik mijn pc geformatteerd, om dan nadien XP te installeren. Als ik er dan een Ethernet kabel insteek, dan moet ik toch gewoon op het internet kunnen right? Met mijn ADSL wireless modem is niets verkeerd, alles werkt top.
Ik heb dus gewoon een kabel van mijn ADSL hub naar mijn pc... Echter, ik geraak niet online via kabel... Zou nochtans moeten werken correct?
Ik heb dus gewoon een kabel van mijn ADSL hub naar mijn pc... Echter, ik geraak niet online via kabel... Zou nochtans moeten werken correct?



thanks mate! eindelijk, internet 
