AnewSpider
Legacy Member
Het zit zo ik gebruik een router en daarin zit er een firewall in , nu heb ik al meerdere keren deze proberen uitzetten, zonder enig resultaat jammer genoeg.
Het probleem zit em namelijk bij het gamen, ik lag nog redelijk veel en als mijn msn aan ligt of TS dan disconnect en effe later connect hij..
Om dit op te lossen heb ik proberen poorten open te zetten maar zonder resultaat
.
En op de pagina waar ik firewall normaal kan instellen vind ik echt niet waar ik hem kan uitzetten.
staat dus aan
ma waar moek em nu afzette?
met dan aan Yank voor webspace
Het probleem zit em namelijk bij het gamen, ik lag nog redelijk veel en als mijn msn aan ligt of TS dan disconnect en effe later connect hij..
Om dit op te lossen heb ik proberen poorten open te zetten maar zonder resultaat
.En op de pagina waar ik firewall normaal kan instellen vind ik echt niet waar ik hem kan uitzetten.
staat dus aan
ma waar moek em nu afzette?
met dan aan Yank voor webspace

