Doom_Dragon
Legacy Member
loo
zoals velen onder ons ben ik afgestapt van die IE die vol met leaks en fouten zit en al een jaar firefox aan het gebruiken.. welnu ik heb een klein probleemke .. wil namelijk filmkes zien zoals bv op www.teletet.org .. doch als ik op die filmpjes klik werkt het niet .. zeg dan iets van download plug-ins ..ik zoek achter de plugin maar zegt constant "no availible plug-ins found" da is wel irritant , aangezien ik die mooie en funny filmkes op diene website nu nie meer kan bezien (vroeger nooit dit probleem gehad)
hoe los ik het op .. want volgens mij ligt het aan de instellingen in mijn firefox ??

thnx bij voorbaat,
grtz Doom_Dragon
zoals velen onder ons ben ik afgestapt van die IE die vol met leaks en fouten zit en al een jaar firefox aan het gebruiken.. welnu ik heb een klein probleemke .. wil namelijk filmkes zien zoals bv op www.teletet.org .. doch als ik op die filmpjes klik werkt het niet .. zeg dan iets van download plug-ins ..ik zoek achter de plugin maar zegt constant "no availible plug-ins found" da is wel irritant , aangezien ik die mooie en funny filmkes op diene website nu nie meer kan bezien (vroeger nooit dit probleem gehad)
hoe los ik het op .. want volgens mij ligt het aan de instellingen in mijn firefox ??

thnx bij voorbaat,
grtz Doom_Dragon


