Archief - firefox problem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Doom_Dragon

Legacy Member
loo


zoals velen onder ons ben ik afgestapt van die IE die vol met leaks en fouten zit en al een jaar firefox aan het gebruiken.. welnu ik heb een klein probleemke .. wil namelijk filmkes zien zoals bv op www.teletet.org .. doch als ik op die filmpjes klik werkt het niet .. zeg dan iets van download plug-ins ..ik zoek achter de plugin maar zegt constant "no availible plug-ins found" da is wel irritant , aangezien ik die mooie en funny filmkes op diene website nu nie meer kan bezien (vroeger nooit dit probleem gehad)

hoe los ik het op .. want volgens mij ligt het aan de instellingen in mijn firefox ?? :unsure:
:help:

thnx bij voorbaat,
grtz Doom_Dragon

Godzilla*Akira

Legacy Member
bij mij speelt hij ze wel af. bij mij start em gewoon windows mediaplayer en speelt het dan af. ga anders eens gewoon naar options en dan download en daar zie je de filetypes en met wat ze moeten geopend.

PussyDuster

Legacy Member
Ok ik hijack je thread even :)

Ik heb hetzelfde probleem met Quicktime plugin.

Ik beschik over quicktime 6.5.2. Maar telkens hij een quicktime filmpje of muziek op een site als plug in wilt spelen staat er dus plugin missing. En na de wizzard = no availible plug-ins found. (heb hem dus manueel gedownload, dit is dus quicktime player 6.5.2)

Heb zowel firefox als quicktime al uninstalled en alle combinaties van installatie volgorden geprobeerd maar geen oplossing.

In options staat de quicktime plugin, en in heb staan .mov extenties = quicktime gebruiken.

[Shadowcat]

Legacy Member
Dat probleem van quicktime heb ik ook.

Maar die filmpjes op telenet.org spelen perfect af. Kijk anders eens bij je plugins in firefox of het afspelen van wmv files enzo goed staat ingesteld

Doom_Dragon

Legacy Member
leuk voor al je oplossingen ,ga direct eens proberen

raar dat hij vroeger wel alles afspeelde firefox

maar 1 ding is zeker firefox is veeeeel beter en veiliger dan IE :)

XoN`-

Legacy Member
snap ni wat iedereen goed vind aan die firefox :s
da inet xplorer vooz is zeker :)

maar dno got opera here & ben er vree content over

NoReason

Legacy Member
ik heb Maxthon, een schil over IE SP2 en kvind die voor de moment de beste browser... en ja ingebouwde pop-up blokker, tabs, ...

wecker

Legacy Member
nu er toch een thread over bestaat post ik mijn probleem ook maar :
ik ben opeens al m'n bookmarks kwijt :sad:
kan je die op de een of ander manier terugkrijgen ?

Inv

Legacy Member
WeCKeR zei:
nu er toch een thread over bestaat post ik mijn probleem ook maar :
ik ben opeens al m'n bookmarks kwijt :sad:
kan je die op de een of ander manier terugkrijgen ?

Heb juist hetzelfde voor, tis wel vrij irritant...

Cron

Legacy Member
je hebt er toch back up van

anders had ge die maar moeten hebben vrees ik....

kunt zien in resten van uw vorige installatie map of zo maar tzal toch maar hoop voor niets zijn...

[Shadowcat]

Legacy Member
WeCKeR zei:
nu er toch een thread over bestaat post ik mijn probleem ook maar :
ik ben opeens al m'n bookmarks kwijt :sad:
kan je die op de een of ander manier terugkrijgen ?

En hoe ben je ze kwijtgeraakt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan