Archief - firefox probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sick minds

Legacy Member
Hallo, het is vandaag de eerste keer dat ik firefox gebruik en ik heb al een probleem.

Als ik naar de site van mijn school ga(met IE) staat er altijd links een lijst met hyperlinks die me doorstuurt naar de info die ik wil zien, maar nu met firefox staat die lijst er niet meer. ik heb al een paar dingen geprobeerd: eens gekeken in de opties van firefox, flashplayer herinstalleerd, maar niets werkt. Wat kan hier de oorzaak aan liggen?

Kunnen jullie me ook een paar tips geven in verband met firefox om er beter mee te kunnen werken?

dank bij voorbaat.

CyberXorpion

Legacy Member
Ik heb mozilla (firefox is daarop gebaseerd) en ik heb al iets gelijkaardigs meegemaakt... Volgens mij is het gewoon omdat de meeste 'simpele' sites gemaakt zijn voor IE, met specifieke functies voor IE (die dus niet ondersteund worden door andere browsers). Voor zulke sites gebruik je het best IE.

Een echte oplossing was dit niet, maar toch al wat uitleg he :)

Cyberkef

Legacy Member
Mss ziet hij het als een popup?

Maar zoals CyberXorpion zegt: sommige sites zijn gemaakt om enkel goed te draaien in IE (luie webmasters :p), het kan misschien enkel daaraan liggen hoor...

orez

Legacy Member
Firefox, interpreteert sites die VALID volgens de officiele w3c normen zijn geschreven.

Etgeen da gij uwen site vant school ni ziet, is da deze enorm slecht gecodeerd is...

CyberXorpion

Legacy Member
ru`orez zei:
Etgeen da gij uwen site vant school ni ziet, is da deze enorm slecht gecodeerd is...
Zoals ik zei, de 'simpelere' sites... De enige oplossing is dus IE voor dergelijke sites te gebruiken, en niet vergeten te gaan klagen bij uw school ! :D :applause: :D

CyberXorpion

Legacy Member
Nu dak hem zie, ziet em er nog toch wat deftig uit... Dezen is van mijn 'school' :wtf:

Bubbling Zombie

Legacy Member
omg @ die marquee vanboven, kwist nie dat de mensen da nog gebruikte :p

Pandoriaantje

Legacy Member
.:KrusT:. zei:
De linkerframe is in elk geval al niet conform aan de HTML 4 regels:

Validatietest resultaat
bwa, voor enkele verkeerde attributen.
Ik dacht dat sommige gewoon vervallen zijn in de laatste html versie, dus onder een oudere html kunnen ze miss wel conform zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan