lloerdy
Legacy Member
uhm is het normaal dat firefox nogal veel geheugen ineemt?
tot zo'n 65K+ geheugen? :/
gezien firefox zo "licht" hoort te zijn vind ik het toch wel bizar dat het zo'n 30K meer geheugen ineemt dan avant (ie) :/
ik gebruik een vijftal plugins, vier simpele dingen en dan één om met alle tabs in één venster te kunnen werken (en een paar bijhorende functies die daaraan vasthangen)
dus daar zou dat dan toch moeilijk aan kunnen liggen denk'k :/
neemt dat bij iedereen zoveel geheugen in? of klopt er hier iets niet?
tot zo'n 65K+ geheugen? :/
gezien firefox zo "licht" hoort te zijn vind ik het toch wel bizar dat het zo'n 30K meer geheugen ineemt dan avant (ie) :/
ik gebruik een vijftal plugins, vier simpele dingen en dan één om met alle tabs in één venster te kunnen werken (en een paar bijhorende functies die daaraan vasthangen)
dus daar zou dat dan toch moeilijk aan kunnen liggen denk'k :/
neemt dat bij iedereen zoveel geheugen in? of klopt er hier iets niet?



Heb firefox 0.9.2 met 4 plug-ins