Eureka, het is opgelost!
Het lag aan ZoneAlarm. Ik had dat uitgeschakeld, afgesloten en zelfs uit m'n opstartlijst gehaald, maar nog bleven er - zelfs na een reboot - blijkbaar processen van ZoneLabs op de achtergrond draaien (zelfs niet zichtbaar in Taakbeheer, wel met HijackThis). Toen ik ZoneAlarm de-installeerde, werkten FF2.0 en IE7 plots wel! :applause:
Uiteindelijk was het dus een simpele, maar enigszins "verborgen" oplossing. Bedankt aan iedereen die tijd heeft gestoken in mij te helpen! Zeker jij, =[KO]=!
