m@rle
Legacy Member
ik heb op mijn pc filmkes staan (t'zijn legaale film's, voor een project op't school)
en die filmkes staan in .avi en ik heb gezien op een dvd dat die bestande in .vob staan.
nu zou ik willen weten, met welk prog krijgt ik die .avi bestande in .vob bestanden
en dan ook nog,
ik gebruik nero 5.5
hoe ik er substitels bij kan brande .
alvast bedankt
en die filmkes staan in .avi en ik heb gezien op een dvd dat die bestande in .vob staan.
nu zou ik willen weten, met welk prog krijgt ik die .avi bestande in .vob bestanden
en dan ook nog,
ik gebruik nero 5.5
hoe ik er substitels bij kan brande .
alvast bedankt
Is wel vrij moeilijk vindt k zé