Ik gebruik WinMilleniumE...Jah, één van de slechtste dingen die je PC kan overkomen maar toch ietske beter dan XP imho!
En ook Norton geprobeerd: heeft meer dan 600 geïnfecteerde bestanden gevonden, kon de ze allemaal wissen behalve 180...
Geprobeerd Antivir te installeren, lukt niet, weet niet hoe het komt??