azamato
Legacy Member
Ik heb voor school een filmpje opgenomen met een camera met een paar maten. Nu kom ik thuis maak ik daar 1 film van op Movie Maker. Ik sla het op en als ik het wil afspelen hoor ik alles maar zie ik alleen maar zwart.. en vanboven zie ik zo 1 lijntje met beeld.. de titels die ik erbij het toegevoegd zie ik dan weer wel.. Wat kan ik eraan doen? Pls help want tmoet tegen donderdag af zijn 
