_Odd_Alien
Legacy Member
Ik heb 2 cd's voor de installatie van Fedora Core 2, die bij een boekje "Starten met Linux" zaten.
Als ik de installatie uitvoer zoals in het boek uitgelegd wordt, krijg ik volgende foutmelding als de installatie voltooid is en ik opnieuw opgestart heb:
Daarin staat ergens op het einde:
Nadien verschijnt er een zwart vensters met witte letters, en kan ik inloggen, maar nadien gebeurt er niets.
Ik heb al 3 keer opnieuw geprobeerd te installeren, maar telkens met hetzelfde resultaat. Linux staat op een apparte HD.
Er zouden ook problemen zijn met ATI kaarten, en er wordt dan aangeraden om andere drivers te downloaden, maar ik denk dat ik daarvoor Linux opgestart moet krijgen?
Ik ben een absoluut beginner, maar pls help.
EDIT: Ik hoop dat deze thread op de juiste plaats staat?
Als ik de installatie uitvoer zoals in het boek uitgelegd wordt, krijg ik volgende foutmelding als de installatie voltooid is en ik opnieuw opgestart heb:
Ik kan de X-server niet starten.
met nadien nog wat tekst en dan de vraag of ik een uitgebreid "rapport" wil bekijken.Daarin staat ergens op het einde:
no screens found
Als ik dan verder ga verschijnt er ook nog iets van "Herstart GDM als het probleem opgelost is."Nadien verschijnt er een zwart vensters met witte letters, en kan ik inloggen, maar nadien gebeurt er niets.
Ik heb al 3 keer opnieuw geprobeerd te installeren, maar telkens met hetzelfde resultaat. Linux staat op een apparte HD.
Er zouden ook problemen zijn met ATI kaarten, en er wordt dan aangeraden om andere drivers te downloaden, maar ik denk dat ik daarvoor Linux opgestart moet krijgen?
Ik ben een absoluut beginner, maar pls help.
EDIT: Ik hoop dat deze thread op de juiste plaats staat?

.
)