Archief - Farmville kickass traag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samus007

Legacy Member
Ik speel het zelf niet maar een goeie vriendin van mij speelt het "nogal" veel en het is onspeelbaar op haar pc, het is wel nogal een oud beestje maar toch moet dat volgens mij afdoend zijn voor dat spelletje

Config

Pentium 4 3.00 Ghz
1 Gb ram
Nvidia 6200 256mb

Ik heb er gewoon korte metten meegemaakt en heel de boel geformateerd en er windows7 opgezet en verbazingwekkend daarit het heel vlot, surfen gaar ook heel vlot maar farmville is met ongelooflijke lag, muiscursor beweegt 2 seconden na verplaatsen enzo, quasi onspeelbaar, is de config dan echt het probleem en kan het aan iets anders liggen?

alle drivers van de config zijn geinstalleerd dus daar ligt het niet aan want voor de rest is het systeem nog vrij snel om in 7 te werken en te surfen, avast staat er ook op, virussen zijn het zowieso al niet (gefomateerd en gescand na alles erna te instaleren).

Iemand die iets gelijksaardig heeft en mss een richting van het probleem kan aanwijzen? Mss dat het met een registery cleaner iets opbrengt maar ik heb er 2 geinstalleerd en na de scan (waar ze 422 foute entries vinden, kuch kuch met een korretje zout te nemen natuurlijk maar toch) is het uiteraard dokken voor ze te verwijderen, iemand die een freeware scanner weet.


graag iemand want feedback want ik zou het niet meer weten wat ik nog kan doen.

RpR

Legacy Member
kijk eens naar taakbeheer en de cpu op het moment dat farmville start. Volgens mij doet de flash uw cpu bottlenekken.

Exit

Legacy Member
die reg cleaner gaan er weinig aan doen
check cpu gebruik, dat zal wel de 'oorzaak' zijn ...

flash up to date?

Samus007

Legacy Member
idd, dat kan ik eens checken, thnx voor de snelle feedback.

Eagle-Eye

Legacy Member
Ik zit hier met een snelle PC (GTA IV, FSX, CoD MW 1 en 2 ... speel ik gemakkelijk aan 30FPS op max settings), maar als mijn pa hier zijn groentjes moet komen oogsten omdat de andere PC niet vrij is, lagt het ook enorm hoor.
Ligt gewoon aan farmville of facebook zelf en valt dus weinig aan te doen, denk ik.

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Same here: Mafia Wars en FarmVille gaat echt zwaar slecht (had ik wel niet met XP) Miss andere browser proberen.

m-be

Legacy Member
idd eens testen met andere browsers, flash apps werken niet altijd even vlot in elke browser. is ook afhankelijk vna netwerktrafiek etc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan