ok, ik weet niet waar ik die register files vandaan moet halen in de eerste plaats...
En de problemen blijven dus he.
Ik kan niets downloaden van software: zoals alles van Microsoft, alles mbt updates van bestaande programmas, hij weigert gewoon om de webpaginas te tonen!
(Idem trouwens met mijn andere webbrowser van Safari)
En bij zoektochten op google, als ik doorklik op een resultaat, dan verwijst hij mij naar spamsites....tis pas door terug te keren en dan weer verder te gaan (en dit te herhalen) dat hij wel naar de gezochte pagina gaat.
Ik kan bijvoorbeeld niet eens surfen naar de website van Malwarebyte...(en het zal hetzelfde zijn voor alle sites waar je iets kan downloaden van software)
Dus over het algemeen niet bepaald aangenaam surfen.
maar ik vermoed wel dat mijn brower (IE) is geinfecteerd. Dus mijn vraag is hoe verwijder ik IE volledig?
In configuratiescherm, IE verwijderen helpt dus ook niet, aangezien hij gewoon naar een lagere versie gaat...