Shadow53
Legacy Member
Goeie middag
Laatste tijd heb ik een aantal nieuwe spellen willen spelen zoals operation flashpoint , borderlands en need for speed shift
maar deze willen allemaal niet meer werken omdat hun .exe ( pc maakt beetje geluid en dan niks meer , geen zwart scherm of geluid. Niks) niet meer werkt
maar al mijn vorige games werken nog wel
ik gebruik een windows 7
en mijn spec zijn hoog genoeg voor de games
Laatste tijd heb ik een aantal nieuwe spellen willen spelen zoals operation flashpoint , borderlands en need for speed shift
maar deze willen allemaal niet meer werken omdat hun .exe ( pc maakt beetje geluid en dan niks meer , geen zwart scherm of geluid. Niks) niet meer werkt
maar al mijn vorige games werken nog wel
ik gebruik een windows 7
en mijn spec zijn hoog genoeg voor de games