fikkie
Legacy Member
Hi all,
Graag had ik van jullie wat meer info gehad over hoe volgend probleem op te lossen.
Opzet:
1 domein controller (domein="mijndomein.local")
1 Exchange server
1 client (XP pro)
Probleem: alles werkt zolang is mails verstuur met adressen ala [email protected]
Nu weet ik dat het redelijk simpel is om in de server manager van exchange een optie te veranderen zodat ik mails kan versturen van [email protected]
Dus in't kort: Hoe kan ik van mijn .local een .be maken?
Ik heb al aan het prutsen geweest met de SMTP connector maar kom er niet echt verder mee aangezien ik maar wat how-to's volg zonder echt te weten wat ik doe.
Dus mensen die me op weg kunnen helpen of me een hele uitleg willen geven hoe ik dit moet doen zijn nu al opgenomen in mijn lijst van goede burgers.
Alvast bedankt
Fikkie
Graag had ik van jullie wat meer info gehad over hoe volgend probleem op te lossen.
Opzet:
1 domein controller (domein="mijndomein.local")
1 Exchange server
1 client (XP pro)
Probleem: alles werkt zolang is mails verstuur met adressen ala [email protected]
Nu weet ik dat het redelijk simpel is om in de server manager van exchange een optie te veranderen zodat ik mails kan versturen van [email protected]
Dus in't kort: Hoe kan ik van mijn .local een .be maken?
Ik heb al aan het prutsen geweest met de SMTP connector maar kom er niet echt verder mee aangezien ik maar wat how-to's volg zonder echt te weten wat ik doe.
Dus mensen die me op weg kunnen helpen of me een hele uitleg willen geven hoe ik dit moet doen zijn nu al opgenomen in mijn lijst van goede burgers.
Alvast bedankt
Fikkie