Ultimus
Legacy Member
hoi iedereen!
ik heb op mijn laptop en desktop van het werk een vreemd probleem. Om een of andere reden crashed mijn excell elk half uur ofzo. Ik ben gewoon aan het werken of zelfs iets anders aan het doen. Plots springt het venster open 'er is een fout opgetreden in excell jammer genoeg is deze fout onherstelbaar ....'. Voor de rest is er dus niets aan de hand. Ik heb net mijn pc laten formateren en cleane build staat erop. zeker zwaar genoeg om het te kunnen draaien.
echt vreemd iemand enig idee?
groetjes
ik heb op mijn laptop en desktop van het werk een vreemd probleem. Om een of andere reden crashed mijn excell elk half uur ofzo. Ik ben gewoon aan het werken of zelfs iets anders aan het doen. Plots springt het venster open 'er is een fout opgetreden in excell jammer genoeg is deze fout onherstelbaar ....'. Voor de rest is er dus niets aan de hand. Ik heb net mijn pc laten formateren en cleane build staat erop. zeker zwaar genoeg om het te kunnen draaien.
echt vreemd iemand enig idee?
groetjes