Time
Legacy Member
als ge van ene zijn webspace nen excell file opent (dus ipv opslaan als kiest ge direct openen), ge werkt daar een halfuurke in en dan sluit ge af. Em vragt of ge wilt opslaan, ge klikt ja, en em sluit af.
Waar staat die file dan?
Downloaddir van firefox is bureaublad, file staat noch op daar, noch in mijn documenten, temp inet files ook al gecheckt
Is dat "wilt u opslaan"-venster puur vo de show ofzo?

Waar staat die file dan?

Downloaddir van firefox is bureaublad, file staat noch op daar, noch in mijn documenten, temp inet files ook al gecheckt
Is dat "wilt u opslaan"-venster puur vo de show ofzo?

