DigitalOverdose
Legacy Member
Ik speel enorm graag online Battlefield 1942 en Battlefield Vietnam en beide games hebben altijd goed gewerkt op mijne PC. Sinds een maand zit ik echter met een wreed irritant probleem.
Ik heb zeer veel last van lagstoten. Ni gelijk vroeger dat ik wel es normale lag kon hebben op een of ander minderwaardig serverke of dat mennen ISP es ne slechten dag heeft. Nee, het is gewoonweg dagelijks op iedere server en naarmate er meer volk op komt wordt het erger en erger. Tot ne man of 20 is het nog redelijk te doen mor daarboven is het gewoonweg nimeer te doen terwijl ik tot voor een maand makkelijk op servers kon spelen met 30-40 en zelfs meer man op zonder enig probleem.
Het is me opgevallen dat het van den enen dag op den andere zo geworden is. Op den bewusten dag heb ik namelijk wa rommel van't net van XXX sites zitten downen en sindsdien zit ik ermee.
Ik dacht aan spyware of ne virus en dus heb ik sindsdien al ettelijke programma'kes tegen die rommel los gelaten op mijne PC. Zowel virus als spyware scanners mor het probleem blijft. Ook ettelijke formats hebben het probleem ni verholpen. Ook alle mogelijke tweaks voor beide games heb ik al toegepast mor ook zonder resultaat.
Nu heb ik volgende vraag: kan het zijn dat er spyware of ne virus achtergebleven is op een van m'n andere partities want ik heb toen die rommel op m'n D partitie gedownload. Ne format van C heeft daar dan geen effect op natuurlijk mor ja, normaal zouwe die spyware/virusscans het dan toch wel moete vinne? Mijnen D formateren zou enorm veel werk zijn want er staat nen hoop belangrijks op.
Een andere raar ding dat ik heb opgemerkt toen ik met partition magic m'n HD es aan't bekijken was is dat er m'n G partitie voor m'n C partitie zou staan. Die zouwe mekaar zogezegd overlappen. Een deel van menne G zou voor de C staan. Vraag me ni hoe da gekomen is mor kan m'n probleem daar mee te maken hebben?
Please help me out want ik hier nu al een maand mee te kloten en ik wil er vanaf.
Ik heb zeer veel last van lagstoten. Ni gelijk vroeger dat ik wel es normale lag kon hebben op een of ander minderwaardig serverke of dat mennen ISP es ne slechten dag heeft. Nee, het is gewoonweg dagelijks op iedere server en naarmate er meer volk op komt wordt het erger en erger. Tot ne man of 20 is het nog redelijk te doen mor daarboven is het gewoonweg nimeer te doen terwijl ik tot voor een maand makkelijk op servers kon spelen met 30-40 en zelfs meer man op zonder enig probleem.
Het is me opgevallen dat het van den enen dag op den andere zo geworden is. Op den bewusten dag heb ik namelijk wa rommel van't net van XXX sites zitten downen en sindsdien zit ik ermee.
Ik dacht aan spyware of ne virus en dus heb ik sindsdien al ettelijke programma'kes tegen die rommel los gelaten op mijne PC. Zowel virus als spyware scanners mor het probleem blijft. Ook ettelijke formats hebben het probleem ni verholpen. Ook alle mogelijke tweaks voor beide games heb ik al toegepast mor ook zonder resultaat.
Nu heb ik volgende vraag: kan het zijn dat er spyware of ne virus achtergebleven is op een van m'n andere partities want ik heb toen die rommel op m'n D partitie gedownload. Ne format van C heeft daar dan geen effect op natuurlijk mor ja, normaal zouwe die spyware/virusscans het dan toch wel moete vinne? Mijnen D formateren zou enorm veel werk zijn want er staat nen hoop belangrijks op.
Een andere raar ding dat ik heb opgemerkt toen ik met partition magic m'n HD es aan't bekijken was is dat er m'n G partitie voor m'n C partitie zou staan. Die zouwe mekaar zogezegd overlappen. Een deel van menne G zou voor de C staan. Vraag me ni hoe da gekomen is mor kan m'n probleem daar mee te maken hebben?
Please help me out want ik hier nu al een maand mee te kloten en ik wil er vanaf.
