Kwintus5
Legacy Member
Ik heb dus de studentenversie van Office 2007, maar daar zit dus geen access bij. Nu heb ik via mijn school een gratis Access 2007 versie kunnen verkrijgen, maar deze is in het Engels. Als ik de taalinstellingen wil aanpassen bij de tools van Office, staan deze al op nederlands.
Al mijn andere officeprogramma's zijn wel nog nederlands...
Al mijn andere officeprogramma's zijn wel nog nederlands...