[EZ]
Legacy Member
Hoi
Vorige week heb ik m'n laptop geformatteerd, en nu alles zowat terug geïnstalleerd is, is er nog 1 programmatje wat er nog bij moet komen, het enigste probleem is dat'k niet meer weet hoe het heet
Twas een programma voor Windows waarmee ge de display timeout, harddisk timeout, en nog enkele dingen kon instellen.
Twas een gratis programma, en het grote voordeel t.o.v. het ingebouwde XP-energiebeheer, was da ge zelf kon kiezen of de cpu van u laptop op zijn maximum, of op een zuinigere snelheid kon draaien, en da kon ge natuurlijk instellen op batterij en op stroom.
Weet iemand hoe dit programmatje heet, of iets gelijkaardigs?
Kben het echt gans vergeten precies
grtz
EZ
Vorige week heb ik m'n laptop geformatteerd, en nu alles zowat terug geïnstalleerd is, is er nog 1 programmatje wat er nog bij moet komen, het enigste probleem is dat'k niet meer weet hoe het heet

Twas een programma voor Windows waarmee ge de display timeout, harddisk timeout, en nog enkele dingen kon instellen.
Twas een gratis programma, en het grote voordeel t.o.v. het ingebouwde XP-energiebeheer, was da ge zelf kon kiezen of de cpu van u laptop op zijn maximum, of op een zuinigere snelheid kon draaien, en da kon ge natuurlijk instellen op batterij en op stroom.
Weet iemand hoe dit programmatje heet, of iets gelijkaardigs?
Kben het echt gans vergeten precies

grtz
EZ
