mudsliptones
Legacy Member
Vanaf msn 2009 uitkwam heb ik geweigerd deze te installeren omdat ik na 1 dag proberen deze niet goed vond. Nu vandaag kreeg ik echter de melding dat ik MOEST upgraden als ik wou aanmelden. Dus zo gezegd zo gedaan. Nu is het zo dat ik explorer en firefox heb staan en msn opende steeds met explorer hoewel firefox mijn standaard browser is. Mijn vriendin gebruikt eplorer om naar haat facebook te gaan enzo. (vind dit handig moet ik me niet steeds aanmelden enzo als ik op facebook wil)
Nu deze msn opent hotmail in firefox en gaat niet naar de inbak maar naar het aanmeld scherm (dus elke keer paswoord intypen + mailadres) Als ik hierbij kies om dit te onthouden opent mijn mail volgende keer als mijn vriendin haar msn aanmeld. Kan ik hier iets aan doen? Ik wil wel firefox als standaard browser behouden.
Nu deze msn opent hotmail in firefox en gaat niet naar de inbak maar naar het aanmeld scherm (dus elke keer paswoord intypen + mailadres) Als ik hierbij kies om dit te onthouden opent mijn mail volgende keer als mijn vriendin haar msn aanmeld. Kan ik hier iets aan doen? Ik wil wel firefox als standaard browser behouden.