Timmos
Legacy Member
Hallo
Ik zou graag mijn huidige avatar wat leuker willen maken door hem te laten bewegen of effectjes aan toe te voegen of zo.
Iemand heeft mij animation shop aangeraden van Jasc software en ik heb dus as3 trial gedownload. Het is al gelukt om zoiets te maken, maar dat is 135 kb groot...
Blijkbaar kan dat dus kleiner dan 9.8 kb worden want dat is de maximumgrootte voor een avatar op deze forums. En toch zijn hier leden die een bewegende avatar met 'goeie kwaliteit' hebben.
Ik denk bvb aan dien gast me zijn avatar me da vrouwmens da over haar tetten wrijft of den avatar van ik dacht vinteg met da peetje da tegen da blokske loopt
Maken die dat met een ander programma of zo, en zo ja, welk?
Of moet ik iets anders proberen met animation shop 3?
Of nog iets anders, moet da opgeslagen als een niet .gif bestand mss?
Alvast bedankt, Timmos
Ik zou graag mijn huidige avatar wat leuker willen maken door hem te laten bewegen of effectjes aan toe te voegen of zo.
Iemand heeft mij animation shop aangeraden van Jasc software en ik heb dus as3 trial gedownload. Het is al gelukt om zoiets te maken, maar dat is 135 kb groot...
Blijkbaar kan dat dus kleiner dan 9.8 kb worden want dat is de maximumgrootte voor een avatar op deze forums. En toch zijn hier leden die een bewegende avatar met 'goeie kwaliteit' hebben.
Ik denk bvb aan dien gast me zijn avatar me da vrouwmens da over haar tetten wrijft of den avatar van ik dacht vinteg met da peetje da tegen da blokske loopt
Maken die dat met een ander programma of zo, en zo ja, welk?
Of moet ik iets anders proberen met animation shop 3?
Of nog iets anders, moet da opgeslagen als een niet .gif bestand mss?
Alvast bedankt, Timmos
