soepkieke
Legacy Member
hallo,
ik ben verzamelaar van dvd's (al mijn dvds zijn dus ook origineel)
maar heb sinds kort een htpc gekocht
nu zou ik graag al mijn dvd's op hare schijf zetten.
de meeste gaan, maar sommige (zoals lost 4), kan ik zelfs niet afspelen op pc door de beveiliging
hoe kan ik dit toch op pc zetten (of zelfs maar af spelen)?
ik gebruik hier normaal anydvd voor...
ik ben verzamelaar van dvd's (al mijn dvds zijn dus ook origineel)
maar heb sinds kort een htpc gekocht
nu zou ik graag al mijn dvd's op hare schijf zetten.
de meeste gaan, maar sommige (zoals lost 4), kan ik zelfs niet afspelen op pc door de beveiliging
hoe kan ik dit toch op pc zetten (of zelfs maar af spelen)?
ik gebruik hier normaal anydvd voor...
