dasilva
Legacy Member
ik heb dus mijn avi naar dvd formaat geconverteerd.
en nu wil ik ze burnen met nero.
het zijn dus vob, bup, ifo files.
maar ik heb ook mijn subs naar dvd formaat geconverteerd. moet ik nu deze subs ook in de VIDEO_TS map brengen ofnie?
ik heb mijn avi naar dvd geconverteerd met een authoring programma en je kon er ook subs toevoegen, en dat heb ik ook gedaan. is misschien mijn sub file al een van die files geworden?
thx bye
ps: als mijn topic verkeer zit zeg me dan aub waar ik mijn probleem kan oplossen
alvast bedankt
en nu wil ik ze burnen met nero.
het zijn dus vob, bup, ifo files.
maar ik heb ook mijn subs naar dvd formaat geconverteerd. moet ik nu deze subs ook in de VIDEO_TS map brengen ofnie?
ik heb mijn avi naar dvd geconverteerd met een authoring programma en je kon er ook subs toevoegen, en dat heb ik ook gedaan. is misschien mijn sub file al een van die files geworden?
thx bye
ps: als mijn topic verkeer zit zeg me dan aub waar ik mijn probleem kan oplossen
alvast bedankt