Kzou graag een DVD back-uppen. Op het eerste zicht lijkt het dat de inhoud zou moeten passen op mijn DVD+R schijf, maar er wordt gezegd (verschillende programma's geprobeerd) dat de schijf te klein is. is het echt te klein, of kan ik nog iets proberen?