Nerathas
Legacy Member
Heb een engelstalige versie van Windows 7 (professional x64), maar hoe zet ik die in het nederlands?
De help zegt dat het te vinden is in Region and Language/Keyboards and lanuages/....
Maar mijn probleem is dat er alleen maar Keyboards and input languages staat.
Heb al rondgekeken op verschillende sites en normaal gezien moet er hier nog iets anders staan om extra windows talen te installeren maar ik heb dit niet?
Mvg.
De help zegt dat het te vinden is in Region and Language/Keyboards and lanuages/....
Maar mijn probleem is dat er alleen maar Keyboards and input languages staat.
Heb al rondgekeken op verschillende sites en normaal gezien moet er hier nog iets anders staan om extra windows talen te installeren maar ik heb dit niet?
Mvg.

path where ther's your language pack)
.