Archief - Dutch Language Pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nerathas

Legacy Member
Heb een engelstalige versie van Windows 7 (professional x64), maar hoe zet ik die in het nederlands?

De help zegt dat het te vinden is in Region and Language/Keyboards and lanuages/....

Maar mijn probleem is dat er alleen maar Keyboards and input languages staat.
Heb al rondgekeken op verschillende sites en normaal gezien moet er hier nog iets anders staan om extra windows talen te installeren maar ik heb dit niet?

Mvg.

GuntherDW

Legacy Member
Nerathas zei:
Heb een engelstalige versie van Windows 7 (professional x64), maar hoe zet ik die in het nederlands?

De help zegt dat het te vinden is in Region and Language/Keyboards and lanuages/....

Maar mijn probleem is dat er alleen maar Keyboards and input languages staat.
Heb al rondgekeken op verschillende sites en normaal gezien moet er hier nog iets anders staan om extra windows talen te installeren maar ik heb dit niet?

Mvg.

Je hebt de ultimate nodig voor de taalpacks via windows update te kunnen downloaden.

Als je een MSDNAA versie hebt kan je een language pack DVD downloaden van de MSDNAA site.

(Kon je wel vinden met een google search zeker?)

Exit

Legacy Member
search op forum mss eens gebruiken ...

regio settings is enkel voor toetsenbord
talenpakket (als die op de pro werken) of NL versie installeren

Nerathas

Legacy Member
En alles kan je zomaar direct vinden op google? :wtf:
Gewoon de lanuage pack vinden alleen al is een hel.

Anyway na lang zoeken is dit de solution:


click start and type CMD, select icon, right click, run as administrator
in prompt type this command
1) DISM /Online /Add-Package /PackagePath:(path where ther's your language pack)
example -> DISM /Online /Add-Package /PackagePath:C:\languagepack\nl-nl
2) bcdedit /set {current} locale nl-nl
3) exit

now click start and type regedit
open HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEM CurrentControlSet Control MUI UILanguages
and remove the folder en-us sma

Jimmypop

Legacy Member
zoek eens achter het programma Vistalizator_beta hiermee heb ik m'n engelse win 7 premium in het Nederlands gezet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan