wyvernshill
Legacy Member
Hmmm,
Kheb me precies in de nesten gebracht.
Ik had XP 32 it geïnstalleerd voor het geval oudere programmas problemen opleverden en daarna een dualboot gemaakt met windows 7 64 Bit (rtm)
De XP werd geïnstalleerd op de actieve partitie, de windows 7 werd geïnstalleerd op een tweede partitie.
De bootloader etc ... staat dus op de partitie van windows XP.
Nu wil ik XP wegdoen en die partitie hergebruiken voor andere dingen.
Nu kan ik natuurlijk niet gewoon die schijf formatteren want dan ... zal er niks meer booten
Hoe kan ik Windows 7 wijsmaken dat hij de bootloader opnieuw moet maken op de partitie van windows 7 en deze partitie dan als active zetten ?
Kheb me precies in de nesten gebracht.
Ik had XP 32 it geïnstalleerd voor het geval oudere programmas problemen opleverden en daarna een dualboot gemaakt met windows 7 64 Bit (rtm)
De XP werd geïnstalleerd op de actieve partitie, de windows 7 werd geïnstalleerd op een tweede partitie.
De bootloader etc ... staat dus op de partitie van windows XP.
Nu wil ik XP wegdoen en die partitie hergebruiken voor andere dingen.
Nu kan ik natuurlijk niet gewoon die schijf formatteren want dan ... zal er niks meer booten

Hoe kan ik Windows 7 wijsmaken dat hij de bootloader opnieuw moet maken op de partitie van windows 7 en deze partitie dan als active zetten ?
