chosen_1
Legacy Member
Ik heb zopas een schone installatie gedaan op een nieuwe hd van een laptop. Eerst heb ik windows 7 geinstalleerd op de hd van 500gb, daarna ubuntu geinstalleerd en heb de ubuntu partitie 200mb groot gemaakt. Alles werkt perfect , maar iedere keer als ik windows 7 opstart komt het scherm van schrijfcontrole te voorschijn. Hoe kan ik zorgen dat dit niet meer verschijnt?
Ben een nieuwe gebruiker die de wereld van ubuntu aan't verkennen is
Ben een nieuwe gebruiker die de wereld van ubuntu aan't verkennen is

Bedoel je 200gb?
)
.