Ik heb sinds kort dual view, maar ik zit nu met een probleem. Bepaalde programmas (of onderdelen van) worden getoond buiten het bereik van mijn twee schermen, ik heb al vanalles geprobeerd, maar kan er niet aan.
Enig idee hoe ik die kaders terug kan krijge?