RoelZXR
Legacy Member
hoi allemaal ,
Ik was gisteren nog eens aan het proberen om nog eens men ubuntu op te starten met mij dual boot systeem maar ik was mijn paswoord vergeten ...
vandaag heb ik men papiertje gevonden met het juiste paswoord maar er is plotseling geen dualboot meer op mijn pc ( moet weer bij mij gebeuren ) ???
Reden van het plotseling verdwijnen kan ik niet vinden , ik weet wel dat ik gisteren system mechanic heb laten draaien voor men xp home edition weer op volle kracht te krijgen .
Maar vandaag geen dual boot optie meer voor mijn ubuntu ?
als iemand me kan helpen ?
een vriend vroeg me dit :
Kijk eens bij opstartinstellingen alles nog goed staat?
Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Eigenschappen. -of-
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ sysdm.cpl en klik op OK.
Open het tabblad Geavanceerd en klik onder Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen.
Dit was mijn antwoord :
syteemstarten:
standaartbesturingssysteem windows xp home edition en kan niets anders kiezen
alles staat aangvinkt
besturingstytemen 15 sec. weergeven
herstelopties 30 sec weergeven indien nodig
bij bewerken staat :
[boot loader]
timeout=15
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptOut
systeemfouten :
staat ook alles aangevinkt
kleine geheugendump :64kb
map voor kleine dump : %SystemRoot%\Minidump
als iemand me hier zou kunnen helpen alvast bedankt want ik zit al meer dan 4 uur te zoeken in de faq's op het net en vind niet veel wat ik kan doen
Zelf ben ik ook maar een beginner
Greetz RoelZXR
Ik was gisteren nog eens aan het proberen om nog eens men ubuntu op te starten met mij dual boot systeem maar ik was mijn paswoord vergeten ...
vandaag heb ik men papiertje gevonden met het juiste paswoord maar er is plotseling geen dualboot meer op mijn pc ( moet weer bij mij gebeuren ) ???
Reden van het plotseling verdwijnen kan ik niet vinden , ik weet wel dat ik gisteren system mechanic heb laten draaien voor men xp home edition weer op volle kracht te krijgen .
Maar vandaag geen dual boot optie meer voor mijn ubuntu ?
als iemand me kan helpen ?
een vriend vroeg me dit :
Kijk eens bij opstartinstellingen alles nog goed staat?
Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Eigenschappen. -of-
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ sysdm.cpl en klik op OK.
Open het tabblad Geavanceerd en klik onder Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen.
Dit was mijn antwoord :
syteemstarten:
standaartbesturingssysteem windows xp home edition en kan niets anders kiezen
alles staat aangvinkt
besturingstytemen 15 sec. weergeven
herstelopties 30 sec weergeven indien nodig
bij bewerken staat :
[boot loader]
timeout=15
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect /NoExecute=OptOut
systeemfouten :
staat ook alles aangevinkt
kleine geheugendump :64kb
map voor kleine dump : %SystemRoot%\Minidump
als iemand me hier zou kunnen helpen alvast bedankt want ik zit al meer dan 4 uur te zoeken in de faq's op het net en vind niet veel wat ik kan doen
Zelf ben ik ook maar een beginner
Greetz RoelZXR
