UnD3RD0G
Legacy Member
ik heb een vervelend probleem met mn pc,
er zit een moederbord in met build in sound,
dus met 3 uitgangen,
maar mn pc kan niets van audio spelen, zelfs als ik op winamp op play duw geeft em een fout over de drivers, of over devices,
dus, nu heb ik er boxen op aangelsloten, dus das het probleem al niet meer,
maar tzij die drivers,
als ik naar config scherm>geluid ga, dan is daar alles unselected, dus kan i daar niet , maar dan ook niets doen, dus hij vind niets van "geluids-aanwezigheid" op mijn systeem...
ik heb een ABIT BD7-RAID moederbord, waar voor de rest alles perfect op werkt
graag wat hulp want ik geraak er zelf niet aan uit
bedankt
er zit een moederbord in met build in sound,
dus met 3 uitgangen,
maar mn pc kan niets van audio spelen, zelfs als ik op winamp op play duw geeft em een fout over de drivers, of over devices,
dus, nu heb ik er boxen op aangelsloten, dus das het probleem al niet meer,
maar tzij die drivers,
als ik naar config scherm>geluid ga, dan is daar alles unselected, dus kan i daar niet , maar dan ook niets doen, dus hij vind niets van "geluids-aanwezigheid" op mijn systeem...
ik heb een ABIT BD7-RAID moederbord, waar voor de rest alles perfect op werkt
graag wat hulp want ik geraak er zelf niet aan uit
bedankt
ad: