eniac
Legacy Member
Broer heeft net geformatteerd, en de drivers zouden allemaal op een FTP moeten staan van IBM, maar wij kunnen dus niet connecten op die FTP (noch via Firefox, IE of FlashFXP).
Weet er iemand die drivers gemirrord staan? Het gaat dus om powermanagement drivers, drivers voor de videokaart, geluid, etc. Zowat alles dus.
Weet er iemand die drivers gemirrord staan? Het gaat dus om powermanagement drivers, drivers voor de videokaart, geluid, etc. Zowat alles dus.