Kunnen jullie me wat meer info verschaffen met betrekking tot dreamscene's ?
vreet dit aan je prestaties ? waar kan je deze vinden want voorlopig heb ik alleen een sneeuwachtig landschap en waar zet ik ze eens ik ze gedownload heb .
alvast bedankt
greetz
Droopy