Wopke
Legacy Member
Ik heb net Windows 7 geïnstalleerd, maar mijn draadloos netwerk doet het niet. Heb reeds 2 verschillende netwerkkaarten geïnstalleerd + de nodige drivers, maar Windows vind nooit de nodige stuurprogramma's. Ook al zoek ik ze manueel via "bladeren", dan nog is er niets te vinden. Nu steekt er een D-link in, daarvoor linksys.
Ook heb ik de pc al verhuisd, weg van bureau, en via gewoon UTP kabel aangesloten. Dan werkt internet perfect. Dus ik dacht, ik zoek zo naar de laatste drivers, en nog steeds niets. Daarna liet ik Windows zelf zoeken en ook hier geen resultaat.
Het is echt belachelijk frustrerend. Graag hulp! thnx!!
Ook heb ik de pc al verhuisd, weg van bureau, en via gewoon UTP kabel aangesloten. Dan werkt internet perfect. Dus ik dacht, ik zoek zo naar de laatste drivers, en nog steeds niets. Daarna liet ik Windows zelf zoeken en ook hier geen resultaat.
Het is echt belachelijk frustrerend. Graag hulp! thnx!!
en ik zie het niet echt zitten om alles op die andere account te gaan zetten.