Archief - Dit gaat té ver ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pandoriaantje

Legacy Member
eerst filteren voor ge uw mail binnenhaalt maybe.
mailwasher ofzo gebruiken...

Daimao

Legacy Member
Telenet anti virus aanzetten,dan worden die direct verwidjerd en krijgder een mailke van,heb da nu ook aangezet,krijg er ook opeens

Psy

Legacy Member
yep krijg er hier ook sinds een week of zo elke dag een 10-20tal.
kaspersky verwijderd alles wel mooi, maar toch, telkens dienen brol die binnekomt, bleh!

FuLcRuM

Legacy Member
Zet idd telenet antivirus aan... hij zal de bekendste tegenhouden... Dan nog uw Norton steeds up to date houden en ge zit (vrij) veilig :)

FuLcRuM

Legacy Member
meningen verschillen... daarmee dat de grote, en betere bedrijven norton verkopen natuurlijk ;)

spetznas

Legacy Member
FuLcRuM zei:
meningen verschillen... daarmee dat de grote, en betere bedrijven norton verkopen natuurlijk ;)

Sorry hoor maar in de reviews van vershillende antivirussen komt norton maar op plek vier of vijf.
Ik heb zelf meegemaakt dat net voor ik norton van mijn computer smeet, dat ik daar nog een full scan meegedaan had en hij niks vond. Ik zet kaspersky erop en hij vindt nog 1 trojan, verklaar dat eens? Mijn internetconnectie was afgesloten en ik had in de tussentijd niks meer geopend.

Daimao

Legacy Member
FuLcRuM zei:
meningen verschillen... daarmee dat de grote, en betere bedrijven norton verkopen natuurlijk ;)

Das gewoon door de naam
norton vindt te weinig en vreet geheugen

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Ja, stick to thread plz ...

Zaag er normaal niet hard over maar ik vind het redelijk irritant dat elke keer ik mijn Outlook opstart ik rond de 15 mails krijg waarbij het uur van ontvangst gelijk is aan het uur ik Outlook opstartte ...

P|tt@

Legacy Member
FuLcRuM zei:
meningen verschillen... daarmee dat de grote, en betere bedrijven norton verkopen natuurlijk ;)


/strijk.

Antivir is freeware, geen verplichtingen dus, norton moet je voor betalen, contract. Als norton 't verkloot, kunnen bedrijven dus iemand met de vinger wijzen. En wie gaje de vinger wijzen met een freeware app waar je niet voor moet betalen?

Ik persoonlijk heb de test gedaan, een paar(lees: 10tal) virussen gedownload, norton laten scannen & antivir laten scannen. Antivir vond meer virussen & verwijderde ze ook.

Daar gaat u stelling.
1e van deiremonne zeker? ;)


Fin: OT: 'k heb er persoonlijk zoveel last nie van, geen om niet te zeggen, maar moest je een router hebben kan je instellen dat die ook moeten scannen.(bij sommigen) Ik gebruik wel outlook express, ma imo zou dat niet veel verschil mogen maken.

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Ik heb USR router ;)

Gaat dat hierbij ?
Dan zal ik in mijn firewall moeten zitten knoeien zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan