Carrotman
Legacy Member
Graag kreeg ik wat advies en alle nuttige info en tips rond het ‘betere‘ programma om degelijke en zorgvuldige diapresentaties te maken.
Powerpoint is al een goed voorbeeld, maar zijn er nog andere programmas die over goede en uitgebreide functies beschikken om een deftig resultaat te bereiken ?
Waar je ook muziek kan toevoegen, clips, …. ?
Kunnen deze programmas worden gedownload ?
Bestaan er ook dergelijke softwarepaketten in de handel ?
Powerpoint is al een goed voorbeeld, maar zijn er nog andere programmas die over goede en uitgebreide functies beschikken om een deftig resultaat te bereiken ?
Waar je ook muziek kan toevoegen, clips, …. ?
Kunnen deze programmas worden gedownload ?
Bestaan er ook dergelijke softwarepaketten in de handel ?