GrAmLin
Legacy Member
Hallo,
Laatste tijd als ik op m'n hd plader, en bv mappen open die op een partitie staan. (waar er veel data inzit) dan krijg ik vaak een foutmelding van windows.
Hieronder zieje de screenshot van de foutmelding.
http://www.designersart.be/Dep.jpg
Als ik dan bericht sluiten doe krijg ik een error van mijn explorer.
Ik zit met Window XP SP2, laatste versie.
Wat kan het probleem hier van zijn?
Vriendelijke groeten

Laatste tijd als ik op m'n hd plader, en bv mappen open die op een partitie staan. (waar er veel data inzit) dan krijg ik vaak een foutmelding van windows.
Hieronder zieje de screenshot van de foutmelding.
http://www.designersart.be/Dep.jpg
Als ik dan bericht sluiten doe krijg ik een error van mijn explorer.
Ik zit met Window XP SP2, laatste versie.
Wat kan het probleem hier van zijn?
Vriendelijke groeten

enneuh pakt de 2de potie eens