Die berichten die van je vrienden komen (terwijl ze zelf vaak offline zijn) is iets waar de meesten niet kunnen aan doen.
Het is geen virus of iets met hun pc maar wel hoe ze met hun hotmail adres omgaan.
Enige wat dit stopt is dat ze hun paswoord van hun account veranderen en stoppen met aan websites hun account én wachtwoord toe te vertrouwen want op deze manier wordt misbruik gemaakt van je account.
Hen aanraden hun pc te scannen enz heeft dus totaal geen zin.
Onlangs kreeg ik zo een bericht van mezelf van een oude account waar ik het bestaan zelfs van vergeten had

(ik stond zelf tussen mijn contacten).
Het toevoegen van mensen is een andere pest waar blijkbaar geen oplossing voor is (waar wij iets kunnen aan doen), ik blokkeer en rapporteer ze allemaal maar veel haalt dit niet uit blijkbaar.