michy
Legacy Member
Hallo,
Ik heb nog niet veel ervaring met linux. Ik heb een computer (zotac ionitx-D moederbord)
Deze heeft dus een onboard nvidia graka die ik op deze manier aan het werk heb gekregen.
Daarna heb ik deze tips gevolgd om de WIFI aan de praat te krijen.
Het probleem is dat daarbij een nieuwe kernel geïnstalleerd werd en nu werkt de graka weer niet meer. Bij opstarten krijg ik de keuze tussen deze 2 kernels, dus ik kan kiezen: wifi of grafische desktop.
Ik heb al geprobeerd om na de wifi setup de nvidia setup te doen maar dan faalt deze.
Kan er iemand mij zeggen hoe ik zowel graka als wifi samen kan configureren?
Alvast bedankt!
Ik heb nog niet veel ervaring met linux. Ik heb een computer (zotac ionitx-D moederbord)
Deze heeft dus een onboard nvidia graka die ik op deze manier aan het werk heb gekregen.
Daarna heb ik deze tips gevolgd om de WIFI aan de praat te krijen.
Het probleem is dat daarbij een nieuwe kernel geïnstalleerd werd en nu werkt de graka weer niet meer. Bij opstarten krijg ik de keuze tussen deze 2 kernels, dus ik kan kiezen: wifi of grafische desktop.
Ik heb al geprobeerd om na de wifi setup de nvidia setup te doen maar dan faalt deze.
Kan er iemand mij zeggen hoe ik zowel graka als wifi samen kan configureren?
Alvast bedankt!