VinnyFlanders
Legacy Member
Ik zit hier met een redelijk raar probleem. Deze namiddag/avond heb ik een Debian server ingesteld, die uiteindelijk maar op moet staan tot donderdag. (heeft met school te maken)
Ik gebruik DNSmasq om via de server naar het internet te kunnen gaan. Ik heb 2 netwerkinterfaces, ppp0 (via eth0) en eth1. eth1 gaat naar het LAN (2 bedrade PC's en de server).
Nu heb ik het probleem dat ik niet op 9lives kan zonder squid te gebruiken, ik kan op alle andere sites die ik frequent bezoek, behalve 9lives. Ik kan gamen, msn'en etc. zonder de proxy, maar 9lives blijft gewoon eeuwig laden.
Weet iemand waar dit kan aan liggen?
Ik gebruik DNSmasq om via de server naar het internet te kunnen gaan. Ik heb 2 netwerkinterfaces, ppp0 (via eth0) en eth1. eth1 gaat naar het LAN (2 bedrade PC's en de server).
Nu heb ik het probleem dat ik niet op 9lives kan zonder squid te gebruiken, ik kan op alle andere sites die ik frequent bezoek, behalve 9lives. Ik kan gamen, msn'en etc. zonder de proxy, maar 9lives blijft gewoon eeuwig laden.
Weet iemand waar dit kan aan liggen?