DFI
Legacy Member
Beste 9-livers,
Sinds vandaag begint mijn pc, 2min na het inloggen te freeze. Ik ben in mijn logboek gaan kijken wat het zou kunnen zijn en er staan een paar fouten :
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de ShellHWDetection-service met de argumenten '' om de server
{DD522ACC-F821-461A-A407-50B198B896DC} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server
{1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server
{7D096C5F-AC08-4F1F-BEB7-5C22C517CE39} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server
{9E175B6D-F52A-11D8-B9A5-505054503030} te starten
Ik heb de zitten zoeken op google naar oplossingen maar geen gevonden misschien weten jullie een antwoord.
Een oplossing zou fantastisch zijn!
Ik heb juist gezien bij een andere thread dat nieuwe graka drivers er zijn zal deze is installeren en kijken of het dan werkt.
Groeten DFI
Sinds vandaag begint mijn pc, 2min na het inloggen te freeze. Ik ben in mijn logboek gaan kijken wat het zou kunnen zijn en er staan een paar fouten :
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de ShellHWDetection-service met de argumenten '' om de server
{DD522ACC-F821-461A-A407-50B198B896DC} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server
{1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server
{7D096C5F-AC08-4F1F-BEB7-5C22C517CE39} te starten
-DCOM kreeg foutmelding '1084' bij het starten van de WSearch-service met de argumenten '' om de server
{9E175B6D-F52A-11D8-B9A5-505054503030} te starten
Ik heb de zitten zoeken op google naar oplossingen maar geen gevonden misschien weten jullie een antwoord.
Een oplossing zou fantastisch zijn!
Ik heb juist gezien bij een andere thread dat nieuwe graka drivers er zijn zal deze is installeren en kijken of het dan werkt.
Groeten DFI