Smirri
Legacy Member
hoi
ik heb dc++ na een format er opnieuw opgezet,en na alle instellingen opnieuw te zetten zoals voorheen wou ik opnieuw een channel joinen waar ik lid ben;maar ik kan NIKS downe,geen filelists;geen bestanden.
ik dacht aan de windows kutfirewall...maar staat bij uitzonderingen dc++ aangevinkt.
Ook mijn instellingen staan in dc++ op passive,active krijg ik nie werkend.
heeft er iemand ervaringen met?
of suggesties
ik heb windows xp home en sp2
en heb ik sinds de laatste keer dat ik het probeerde wel een draadloze router geinstallaard;een siemens gigaset .
mss liggen daar de problemen?
computer specs hebben hier niet veel mee te maken zeker?
ik heb dc++ na een format er opnieuw opgezet,en na alle instellingen opnieuw te zetten zoals voorheen wou ik opnieuw een channel joinen waar ik lid ben;maar ik kan NIKS downe,geen filelists;geen bestanden.
ik dacht aan de windows kutfirewall...maar staat bij uitzonderingen dc++ aangevinkt.
Ook mijn instellingen staan in dc++ op passive,active krijg ik nie werkend.
heeft er iemand ervaringen met?
of suggesties
ik heb windows xp home en sp2
en heb ik sinds de laatste keer dat ik het probeerde wel een draadloze router geinstallaard;een siemens gigaset .
mss liggen daar de problemen?
computer specs hebben hier niet veel mee te maken zeker?


, ga nog wat meer proberen te verduidelijken, wie weet kom je er achter met wat zoeken