MeanMachine
Legacy Member
Hallo,
'k zou hier een DC++ hub willen maken voor 't netwerk (dus niet op 't inet), voor een kleine lanparty. Nu heb ik al veel howto's enzo gelezen en al gedurende enkele dagen X-aantal server clients uitgeprobeerd... maar allemaal tevergeefs
ad:
Is er iemand die me een server client kan aanraden, en me dan kan uitleggen hoe ik daarmee een hub kan maken voor dc++.
Mvg,
MeanMachine
'k zou hier een DC++ hub willen maken voor 't netwerk (dus niet op 't inet), voor een kleine lanparty. Nu heb ik al veel howto's enzo gelezen en al gedurende enkele dagen X-aantal server clients uitgeprobeerd... maar allemaal tevergeefs
ad: Is er iemand die me een server client kan aanraden, en me dan kan uitleggen hoe ik daarmee een hub kan maken voor dc++.
Mvg,
MeanMachine
