Forza
Legacy Member
Ok , heb een tijdje daemon tools gehad, één maal verkeerd geuninstalled. Gevolg => een cd-romstatio waar ik nix mee ben maar nog altijd bij deze computer staat.
Heb in device manager die virtuele cd-rom al ne keer gedisabled en geuninstalled maar na ne reboot komt hij altijd terug, juist vieze spyware
Weet iemand hoe deze te verwijderen?
Heb in device manager die virtuele cd-rom al ne keer gedisabled en geuninstalled maar na ne reboot komt hij altijd terug, juist vieze spyware

Weet iemand hoe deze te verwijderen?
