Boubie
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met het toevoegen van windowsonderdelen (IIS-service) via confugratiescherm en software. Als ik dus een windowsonderdeel wil installeren dan vraagt windows de CD van windows zelf, maar dit is normaal. Maar als die bijna gedaan is vraagd die weer een CD van Messenger
??? Want daar is een dll-bestand wat die niet vindt, (custsat.dll).
Is dit iemand al een tegengekomen??? Weet iemand een oplossing ervoor???
Windows XP pro SP2
Alvast bedankt,...
Ik heb een probleem met het toevoegen van windowsonderdelen (IIS-service) via confugratiescherm en software. Als ik dus een windowsonderdeel wil installeren dan vraagt windows de CD van windows zelf, maar dit is normaal. Maar als die bijna gedaan is vraagd die weer een CD van Messenger
??? Want daar is een dll-bestand wat die niet vindt, (custsat.dll).Is dit iemand al een tegengekomen??? Weet iemand een oplossing ervoor???
Windows XP pro SP2
Alvast bedankt,...