JackM
Legacy Member
als ik gewoon es ctrl+alt+del doe dan krijg ik da schermke van windows taakbeheer niet. als ik het doe, komt het er zo en seconde op, dan verdwijnt het naar men systeemvak en verwijnt het dan ook als ik met men muis in de buurt kom. op dat icoon kan ik zien dat men cpu gebruik op 100% staat, hoewel men statbar mss 5% aangeeft op datzelfde moment. ik heb windows xp pro. hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?

