agentfox505
Legacy Member
hey,
ik heb het volgende probleem ik heb de taal van vista home basic NL naar Engels willen veranderen, omdat je daar spraak herkenning kon gebruiken
nu ik doe dat bij land instellingen en zet het op Engels canada,
ik start de pc opnieuw op maar alles blijft hetzelfde ??
ik wil naar configuratiescherm en er is niks meer kijk foto
Foto
ik heb het volgende probleem ik heb de taal van vista home basic NL naar Engels willen veranderen, omdat je daar spraak herkenning kon gebruiken
nu ik doe dat bij land instellingen en zet het op Engels canada,
ik start de pc opnieuw op maar alles blijft hetzelfde ??
ik wil naar configuratiescherm en er is niks meer kijk foto
Foto