nijltjetweety
Legacy Member
Ik gebruik nu een paar dagen NOD security.
De firewall liet al 2 dagen weten dat een programma van een pc elders in het netwerk toegang probeert te krijgen tot de pc.
Nu deze avond terug, maar de andere pc in huis staat uit.
Ik krijg deze melding reeds bij de opstart van het systeem.
Ik heb er een rule van laten maken dit te blokkeren daar ik niet weet wie of wat of hoe.
Wat staat me te doen?
De firewall liet al 2 dagen weten dat een programma van een pc elders in het netwerk toegang probeert te krijgen tot de pc.
Nu deze avond terug, maar de andere pc in huis staat uit.
Ik krijg deze melding reeds bij de opstart van het systeem.
Ik heb er een rule van laten maken dit te blokkeren daar ik niet weet wie of wat of hoe.
Wat staat me te doen?