jethroeetvelde
Legacy Member
Binnenkort krijgt mijn zus een computer maar mijn ma zou graag hebben dat de computer rond 8u ofzo automatisch afsluit. Hij mag dan ook niet meer kunnen aangaan. Ik heb al over shutdown.exe gehoord maar kan je de pc dan niet opnieuw opstarten?
Verder wil mijn ma niet dat ze chat, dus ik kan best een account aanmaken zonder installatierechten, maar dan zijn er nog de chatboxen, hoe los ik dit op?
Mvg, Jethro.
Verder wil mijn ma niet dat ze chat, dus ik kan best een account aanmaken zonder installatierechten, maar dan zijn er nog de chatboxen, hoe los ik dit op?
Mvg, Jethro.


