headcrap
Legacy Member
hey,
sinds kort werkt mijn cod4 single player niet meer.
nadat mijn singleplayer niet meer werkte heb ik hem nog uitgeleend aan een maat en daar werkte alles nog,hij kon hem gewoon spelen en installeren dus aan cd ligt het niet.
mijn multiplayer werkt ook nog steeds perfect.
andere cd's werken ook dus aan de disclezer kan het niet liggen.
als ik mijn singleplayer wil opstart komt dit:
iw3sp.exe - onbekende schijfindeling
De schijf in station D: is niet goed geformatteerd. controleer de schijf en formatteer deze zonodig opnieuw.
ik heb ook al gedefragmenteerd maar ik blijf bovenstaand bericht krijgen.
reeds bedankt voor antwoord.
greetz headcrap.
sinds kort werkt mijn cod4 single player niet meer.
nadat mijn singleplayer niet meer werkte heb ik hem nog uitgeleend aan een maat en daar werkte alles nog,hij kon hem gewoon spelen en installeren dus aan cd ligt het niet.
mijn multiplayer werkt ook nog steeds perfect.
andere cd's werken ook dus aan de disclezer kan het niet liggen.
als ik mijn singleplayer wil opstart komt dit:
iw3sp.exe - onbekende schijfindeling
De schijf in station D: is niet goed geformatteerd. controleer de schijf en formatteer deze zonodig opnieuw.
ik heb ook al gedefragmenteerd maar ik blijf bovenstaand bericht krijgen.
reeds bedankt voor antwoord.
greetz headcrap.
ndertussen is het errorbericht van onbekende schijfindeling weg maar nu leest hij gewoon de cd niet meer :/